Nieuwe website voor NMBS Europe - 10 mei 2010

pisto presse

NMBS Europe moderniseert haar website, om reizigers nog beter te ondersteunen bij de organisatie van een internationale reis. Uitgangspunt: aandacht voor de noden van de klant.

Makkelijker organiseren van een internationale reis dankzij www.nmbs-europe.com

NMBS Europe moderniseert haar website, om reizigers nog beter te ondersteunen bij de organisatie van een internationale reis. Uitgangspunt: aandacht voor de noden van de klant.NMBS Europe, de divisie van NMBS voor het internationale personenvervoer, lanceert maandag 10 mei 2010 haar nieuwe gemoderniseerde website www.nmbs-europe.com . Doel: het leven van de internationale reiziger makkelijker maken door hem een maximaal aantal mogelijk reisroutes met de trein in Europa voor te stellen (ruim 3.000 bestemmingen).
De reiziger kan dan onmiddellijk via de website een reis reserveren. Het is ook mogelijk reisroutes te selecteren waarbij ondersteuning van een professionele reisadviseur noodzakelijk is via het Contact Center (070/79.79.79; 0,30 EUR/min).

De nieuwe website, voorzien van de nieuwste technologieën, heeft ook meer aandacht voor de verschillende noden van de reizigers: promoties, specifieke formules voor jongeren, … De website geeft ook de verschillende verbindingen naar de luchthavens weer, voor diegenen die de trein met het vliegtuig wensen te combineren.

NMBS Europe stelt via verschillende distributiekanalen (stations, internet, erkende reisagentschappen en het Contact Center) een breed aanbod (Thalys, Eurostar, TGV, ICE, IC, …) ter beschikking van de klant.

Ook reizen op maat zijn mogelijk naar alle uithoeken van de wereld. Reizigers kunnen hiervoor gebruik maken van een speciale brochure, beschikbaar in de stations en op de nieuwe website.

Informatie over gebruik van cookies

Door deze website te gebruiken stem je in met het gebruik van cookies overeenkomstig ons privacybeleid op de NMBS website. Meer informatie over de gebruikte cookies en het beheer ervan vind je in ons cookiebeleid.