Jaarverslagen en –rekeningen 2016

Jaarverslag van NMBS 2016

  • Jaarverslag volgens de artikels 95 en 96 van het Wetboek van Vennootschappen (Jaarverslag, Corporate Governance, Bezoldigingsverslag)
  • Introductie tot de jaarrekening
  • Financiële staten (Inhoudsopgave toelichtingen bij de rekening)
  • Activiteitensectoren
  • Verslag van het college van commissarissen
Jaarverslag van NMBS 2016

Geconsolideerd jaarverslag 2016

  • Geconsolideerd jaarverslag
  • Introductie tot de geconsolideerde jaarrekening
  • Financiële staten (Toelichting bij de rekening)
  • Verslag van het college van commissarissen
Geconsolideerd jaarverslag 2016

Activiteitenverslag 2016: Klant-Centraal

klant-centraal Klant-Centraal vat kernachtig onze strategie samen: we focussen op onze klant, de treinreiziger. Hij staat centraal in al onze inspanningen. Een verhoogd treinaanbod, nieuwe verbindingen, nieuwe en gemoderniseerde treinen, extra parkings en fietsenstallingen aan de stations, renovatie- en nieuwbouwprojecten: ze moeten onze klant de best mogelijke ervaring bieden.

Duizenden gepassioneerde medewerkers zetten zich dag na dag in om onze belofte “Klant-Centraal” waar te maken. In dit rapport portretteren we een aantal onder hen met hun “favoriete” treinreiziger. Hun professionalisme en enthousiasme geldt uiteraard voor alle treinreizigers.

NMBS Activiteitenverslag 2016

NMBS Rapport over de kwaliteit van de dienstverlening 2016

Archief

Indien je problemen ondervindt met het downloaden van de jaarverslagen kan je best rechtermuisklikken op de link en dan "Opslaan als" ("Save the target as") aanklikken.

Informatie over gebruik van cookies

Door deze website te gebruiken stem je in met het gebruik van cookies overeenkomstig ons privacybeleid op de NMBS website. Meer informatie over de gebruikte cookies en het beheer ervan vind je in ons cookiebeleid.