Contact

Heb je vragen in verband met reizen in België of heb je een klacht over NMBS? Dan kun je contact opnemen met onze klantendienst via dit formulier. We streven ernaar je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Vragen over mobile ticketing worden in de mate van het mogelijke onmiddellijk behandeld.

Als je een bijlage wilt meesturen met je aanvraag, let er dan op dat er geen speciale tekens in de bestandsnaam staan (bv. &, é, ", §, -, _, [, ^). 

De klantendienst is uiteraard ook telefonisch bereikbaar. Voor online aankopen, prijzen, algemene inlichtingen, dienstregelingen, B-Dagtrips en B-Evenementen kun je hier 7 dagen op 7 terecht.

Tel:  02 528 28 28
7 dagen op 7 van 7 u. tot 21.30 u.

Heb je vragen of opmerkingen over een internationale treinreis? Dan kun je contact opnemen met NMBS Europe.

Door een technisch probleem is het mogelijk dat het versturen van uw webformulier niet correct verloopt.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.

Mocht dit probleem aanhouden kan u eventueel uw opmerking formuleren en die gratis aan een loket afgeven of per post sturen naar het volgende adres :
NMBS Klantendienst
B-MS.14 (s.10-14)
Hallepoortlaan 40
BE – 1060 Brussel

We stellen alles in het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
 
* Verplichte velden


NOT_FOUND

Informatie over gebruik van cookies

Door deze website te gebruiken stem je in met het gebruik van cookies overeenkomstig ons privacybeleid op de NMBS website. Meer informatie over de gebruikte cookies en het beheer ervan vind je in ons cookiebeleid.