Welkom op nmbs.tv - 04 februari 2010

picto presse

Sinds vanmorgen kan iedereen een blik achter de schermen werpen van NMBS. Met de nieuwe website www.nmbs.tv gebruikt het bedrijf een modern communicatiemiddel om optimaal te informeren.

Achter de schermen van NMBS, onderweg naar “Bestemming Beter!”

Voor NMBS is communicatie met de klant van primordiaal belang. NMBS werkt eraan om de dienstverlening steeds verder te verbeteren. Elke dag opnieuw zetten 21.000 medewerkers zich in, samen op weg naar "Bestemming beter!".

NMBS-medewerkers delen drie sleutelwaarden die hen aansporen om steeds beter te doen: passie, pragmatisme en moderniteit. Deze waarden vormen de motor van ons engagement. NMBS TV is het recentste resultaat daarvan. Het is het ideale middel om te vertellen over de passie voor het werk, het pragmatisme in de activiteiten en de moderniteit die bijvoorbeeld tot uiting komt in dit gloednieuwe medium web TV (http://www.nmbs.tv ).

Met de films op NMBS TV nemen we de bezoeker mee achter de schermen van NMBS. Zo ziet hij wat er dagelijks in het werk wordt gesteld om de dienstverlening te verbeteren. Het is een concretisering van onze voornaamste waarden.

Marc Descheemaecker, gedelegeerd bestuurder NMBS, geeft hier ( http://www.nmbs.tv ) tekst en uitleg over NMBS TV.

Communiceren over de actualiteit is eveneens van kapitaal belang. Er zullen dan ook regelmatig nieuwe films terug te vinden zijn op deze website. Volg ze op uw scherm!