In de trein

treinbegeleiderIedereen die met de trein reist, heeft normaal gezien een geldig biljet bij het opstappen. Om één of andere reden heb je op voorhand geen biljet gekocht? Geen probleem, je hoeft de treinbegeleider niet te verwittigen maar je koopt je biljet aan Boordtarief.

Stap je op in een station zonder verkoop?

In dat geval koop je in de trein je biljet, zonder toeslag. De treinbegeleider kan je echter niet alle vervoersbewijzen aanbieden in de trein.

Reis je regelmatig vanuit dit station met de trein? Dan is het misschien handig te weten dat er ook vervoerbewijzen zijn die voor meerdere ritten geldig zijn, zoals de Key Card, Go Pass 10, Rail Pass.

Je stapt op in een station met verkoop?

Dan betaal je het Boordtarief. Dit kost je automatisch € 7 meer dan een biljet dat je had gekocht aan het loket, de verkoopautomaat, via internet of via mobile ticketing.

Meer info over het Boordtarief

Voorwaarden

Raadpleeg de verkoopsvoorwaarden voor verkoop in de trein (PDF)

Informatie over gebruik van cookies

Door deze website te gebruiken stem je in met het gebruik van cookies overeenkomstig ons privacybeleid op de NMBS website. Meer informatie over de gebruikte cookies en het beheer ervan vind je in ons cookiebeleid.