Opmerkingen en klachten

Wij staan erop je een kwaliteitsvolle dienstverlening aan te bieden. Tot onze spijt moeten wij vaststellen dat je toch een klacht hebt. Wij zijn daar graag van op de hoogte zodat we de juiste acties kunnen ondernemen om problemen op een correcte manier op te lossen en te voorkomen.

Neem daarom contact op via ons contactformulier. We bezorgen je zo snel mogelijk een antwoord. Of stuur een brief naar:

NMBS Marketing & Sales
Customer Service
B-MS.14
Hallepoortlaan 40
1060 Brussel

Vraag je de terugbetaling van een vervoersbewijs, houd het origineel dan zorgvuldig bij tot je van ons bericht krijgt. Vermeld ook meteen je rekeningnummer.

Ombudsman

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je reactie of klacht door NMBS? Dan kun je bij de Ombudsman voor de treinreizigers van NMBS terecht. De ombudsman is een onafhankelijke instantie.

Informatie over gebruik van cookies

Door deze website te gebruiken stem je in met het gebruik van cookies overeenkomstig ons privacybeleid op de NMBS website. Meer informatie over de gebruikte cookies en het beheer ervan vind je in ons cookiebeleid.