Hoe compensatie aanvragen?

Technisch probleem - foute info

Door een probleem aan de informaticasystemen worden sommige geplande dienstregelingen aangepast indien er vertraging is.

Sommige vertragingen worden dus niet getoond in de reisplanner en de vertragingsattesten.

Wij bieden u onze verontschuldigingen voor deze situatie.

In geval van compensatieaanvraag zullen we de effectieve vertraging in rekening nemen.

We stellen alles in het werk om deze dienst zo snel mogelijk te herstellen.

Aanvraag tot compensatie

Dien je aanvraag in binnen 1 maand.

  • Na je reis met vertraging van minstens 60 minuten
  • Na je periode van 6 maand die start vanaf je eerste vertraging
  • Na gebruik van de laatste lijn van je pass, kaart, Campus of Halftijds abonnement

Hoe vraag je compensatie aan?

Vertraging van minstens 60 minuten

Herhaaldelijke vertragingen

Bezorg ons zo snel mogelijk je formulier

  • Via de website
Reisde je met een abonnement (uitgezonderd Campus en Halftijds abonnement), dan hoef je geen originele vervoersbewijzen toe te voegen en kun je ons je aanvraagformulier met vermelding van je moederkaartnummer bezorgen via het contactformulier.
  • Per Post of via het loket in het station

Gebruikte je een ander vervoersbewijs dan een abonnement, print dan je formulier af en bezorg het, samen met de originele vervoersbewijzen, aan onze klantendienst.

Dit kan gratis via het loket of voldoende gefrankeerd via de Post.

Adresgegevens klantendienst:
NMBS Marketing & Sales
Customer Service
10-14 B-MS.143
Hallepoortlaan 40
1060 Brussel

Informatie over gebruik van cookies

Door deze website te gebruiken stem je in met het gebruik van cookies overeenkomstig ons privacybeleid op de NMBS website. Meer informatie over de gebruikte cookies en het beheer ervan vind je in ons cookiebeleid.